Szakértő: Őrnagy Őrnagy

Szépirodalom, hadihajók, kertészkedés

Szakértő: Őrnagy Őrnagy

2011. február 26., szombat

...egyszer az uszodából jövet a mellettem levő ülésen e célból tartott kötött sapkát, csak úgy összehajtva a fejem tetejére csaptam, mert felhúzva meleg lett volna, nélküle meg a vizes fej, kicsit fázik, na, különösen az a kis kerek, kopasz folt a tetején szóval csak úgy felraktam a fejem tetejére, és valami rövid agyi zavar nyomán, néha van ilyen a kocsiban, illetve mostanában elég gyakran, tulajdonképpen nem is csak a kocsiban, igazság szerint szinte naponta előfordul, utólag gondolkodunk, hogy ezt miért is csináltuk, rádudáltam egy a zebrán átmenő pasira. és világosan leolvastam a szájáról, hogy azt ordítja, mit dudálsz, te rohadt zsidó. ez annyira megtetszett, hogy a későbbiekben direkt provokáltam az ilyen helyzeteket. Na, és egyszer sajnos kicsit benéztem. fenetudja, talán ittam előtte, de mindegy is, a lényeg az, hogy két kopasz, kigyúrt állat egyszerűen kirángatott a kocsiból, nem is értem, talán az ablakon keresztül, mert az ajtó persze csukva volt, az egyik egyszerűen felpofozott, aztán a másik a nyakamnál fogva felemelt magához, és azt mondta: ez többet ne forduljon elő, kispajtás, mert megharagszom, utána pedig arrébb dobott a járda felé, hát, akkor egy darabig mással játszottam hazafelé, az az igazság. De mégis, tudják, mégis arra gondoltam, miközben otthon bekötöztem a fejemet, és leukoplaszttal leragasztottam a pofontól felszakadt szájamat, hogy megérte!

(- Jaj, de vicces, intelligens ember maga, hihihi - zsiványnick)

9 megjegyzés:

Höndör B. Margit írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

aaWE

tevvton írta...

navégre, egy Még Elitebb Blog, mint az Elit elit Blog!

eN írta...

A múltkor egy mancsot kértem az Ibolyában, képzeljék, még le is köpött a Lajos mielőtt pofán vágott és azt ordította tűnj innen m!!##^^#%%+*^^ z#}}!!^^€£¥* mert ha nem €><#^€>>€ és ##!^^*%^¥¥£!!!!!! Napokig nem aludtam az izgatottságtól, ez a nép nem fog kihalni sohasem, benne van az ösztön, tudják.

pamocsnyik írta...

Na, ez pont arra volt elég, hogy rákattintsak a blogjára... Remélem nem szomorodik el, hogy ez is csak Grift érdeme, mert maga az írása végtelenül szellemtelen...

Höndör B. Margit írta...

(ásít)

Höndör B. Margit írta...

en,
pont a legizgalmasabb részeket írta titkosírással??
Ne szórakozzon velem!

Lavrentiy Pavlovich Beria (deceased) írta...

Manyika, így jár az, aki testőrség nélkül emberkedik a kigyúrt állatokkal. Máskor inkább ültesse be a fiaimat a kocsiba.

Névtelen írta...

Régen olvastam ilyen remek posztot!